Anderhalf

donderdag 24 november 2016


Wist ik in het begin van haar leven tot op de week nauwkeurig hoe oud mijn dochter was, eens de magische grens van 1 jaar gepasseerd betrapte ik mezelf erop dat ik gestopt was met tellen. Als iemand naar haar leeftijd vroeg, moest ik langer dan enkele seconden nadenken en gauw nog wat hoofdrekenen voor ik de persoon in kwestie kon antwoorden. Sinds een paar weken neem ik zelfs die moeite niet meer, en is mijn antwoord altijd "Anderhalf. Allez, bijna"

Vanaf vandaag overdrijf ik officieel niet meer. Op anderhalf jaar tijd groeide mijn hulpeloze baby uit tot een vinnige peuter. Tot een knappe griet en een fantastisch kind. Eigen stoef stinkt, maar moederstoef stinkt het allerhardst, haha! :)

De afgelopen weken dook ik na de werkuren regelmatig in ons archief met homevideo's om een compilatie te maken van het voorbije anderhalf jaar. Lekker prutsen met Windows Movie Maker, een programma waar ik nog nooit mee had gewerkt. Ik heb vaak gevloekt, maar toegegeven: het was heerlijk om te doen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs